فروش ماشین آلات حفاری و معدن در فیروزکوه

Mining and drilling machines-1
Mining and drilling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


میزان ذخایر معدن مس ایران تا صد ها میلیون تن برآورد شده است.. مهم ترین معادن فعال مس ایران در منطقه سرچشمه قرار دارد که دومین معدن بزرگ مس جهان می باشد. کشور ایران در سال ، تن تولید مس داشته است.. مطابق گزارشات، تا سال ، ایران نهمین تولید کننده بزرگ مس جهان با تولید . میلیون تن مس، محسوب شده است.. است.خراج مس در کشورمان، سابقه اى دیرینه دارد و ذخایر آن در سراسر فلات ایران و نیز نواحى انارک یزد، بایچه باغ زنجان ، سونگون آذربایجان پراکنده شده است.. در سال حدود تن سنگ مس از این مناطق است.خراج شده است..

گفته می شود در کشورمان ایران، بیش از میلیون تن ذخایر اثبات شده سنگ سرب و روی وجود دارد. این کشور حدود درصد از ذخایر فلزی جهان را با گنجایش میلیون تن فلز روی و میلیون تن سرب، به خود اختصاص داده است.. از جمله معادن حائز اهمیت در این زمینه در کشور عبارتند از:

مجموعه آرمیکو فعالیت خود را با تولید ماشین آلات و تجهیزات حفاری در سال ۸ آغاز کرد. این گروه موفق و سرشناس در زمینه‌های تولید ماشین آلات حفاری، تجهیزات حفاری و ارائه خدمات حفاری فعالیت می‌کند. حال تصمیم بر این است. که در راستای معرفی محصولات و تجهیزات حفاری آٰرمیکو، ویدیوهای آموزشی مربوط به هر دستگاه مانند



( فروش ) های دیگر