بابکت در شرق تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


مینی ترک دسته ای از لودرهای بابکت هستند که با سری MT مشهورند. ابعاد این لودر، کوچک بوده و در مکان هایی که کمبود فضای در دسترس، مشاهده می گردد، می توان به راحتی از آن است.فاده نمود. لودر مینی ترک در دو مدل MT و MT روانه ی بازار شد. در مدل MT محل قرارگیری کاربر بر روی زمین است.. اما در مدل MT تغییراتی به وجود آمده است. تا محل قرارگیری کاربر روی دستگاه باشد و کاربر بتواند بایستد. این دو مدل از نظر ابعاد نیز با یکدیگر کمی تفاوت دارد. در مدل MT ابعاد بزرگتری داشته و قسمتی از آن مربوط به محل قرارگیری کاربر می باشد.

لودر های کوچک بابکت به جهت حمل و نقل مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه به وفور است.فاده می شوند. علاوه بر این، با لودرهای حفاری بابکت می توان حفاری های لازم به جهت ساخت و ساز را به راحتی انجام داد. یکی دیگر از کاربردهای این لودر در معادن خواهد بود. حمل سنگ و دیگر مواد با است.فاده از این نوع لودرها به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در سوله ها و انبار های کالا برای جا به جایی انواع کالا نیز می توان از لودرها بابکت کمک گرفت.

فعالیت این شرکت در زمینه قیمت خرید فروش انواع مینی لودر بابکت ایرانی و خارجی ، فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی بابکت همراه با ارسال به سراسر ایران با فاکتور رسمی ، تعمیر و عیب یابی بابکت با اعزام تکنسین به محل شما و سرویس و نگهداری کلیه قطعات و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و راهسازی و کشاورزی و شهرسازی ، ارائه مشاوره آنلاین در زمینه خرید مینی لودر بابکت می باشد. شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت اصالت کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین میکند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شرق تهران