بابکت در شهرک صنعتی چرمشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


این لودر سازگار با چمن و بسیار قابل مانور، ردپایی سبک و حجم کاری سنگین را ارائه‌می‌دهد. این لودرهای کوچک می‌توانند چالش‌های بزرگ زیادی را در فضاهای کوچک انجام دهند. در حالیکه مزاحمت را برای سطوح مستقر به حداقل می‌رساند. این لودرهای زیرک یک اتصال مفصلی محکم با چرخش  دارند که امکان مانور در فضاهای تنگ را به همراه حالت ایمن برای چمن فراهم می‌کند تا شانس زدن چمن هنگام چرخش یا حمل بار را محدود کند.

شامل: اویل کولر مینی لودر بابکت ، بوش شاتون مینی لودر ، پمپ دستی گازوئیل بابکت ، پمپ سه گوش گازوئیل ، پیستون مینی لودر بابکت ، ترموستات کوبوتا ، ترموستات مینی لودر بابکت ، تسمه دینام ، خار سوپاپ موتور مینی لودر ، رینگ پیستون کوبوتا

فعالیت این شرکت در زمینه قیمت خرید فروش انواع مینی لودر بابکت ایرانی و خارجی ، فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی بابکت همراه با ارسال به سراسر ایران با فاکتور رسمی ، تعمیر و عیب یابی بابکت با اعزام تکنسین به محل شما و سرویس و نگهداری کلیه قطعات و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و راهسازی و کشاورزی و شهرسازی ، ارائه مشاوره آنلاین در زمینه خرید مینی لودر بابکت می باشد. شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت اصالت کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین میکند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر