بابکت در پردیس ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


یکی از مشخصه های بارز مینی لودرها اتصال انواع لوازم جانبی و جلوبندها به آن می باشد. این گزینه های اتصال می تواند سبب شود تا مینی لودر کاربردهای متنوعی را از خود ارائه دهد. این تنوع سبب می شود تا انجام طیف وسیعی از کارها، با است.فاده از تجهیزات بابکت امکان پذیر باشد.

این جارو به این گونه کار میکند که شما با نصب بر روی مینی لودر یا تراکتور قدرت لازم برای فعالیت این جارو را ایجاد میکنید و با برس هایی که در قسمت زیری جلوبند یا عقب بند مینی لودر یا تراکتور وجود دارد دستگاه شروع میکند به تمیز کردن سطح زمین فرقی ندارد زمین محیط بتن باشد یا آسفالت یا سرامیک و یا سنگ هر چیزی که بر روی زمین باشد را جمع آوری میکند و درون مخزن خود جمع آوری میکند از آپشن های 

لودر های کوچک بابکت به جهت حمل و نقل مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه به وفور است.فاده می شوند. علاوه بر این، با لودرهای حفاری بابکت می توان حفاری های لازم به جهت ساخت و ساز را به راحتی انجام داد. یکی دیگر از کاربردهای این لودر در معادن خواهد بود. حمل سنگ و دیگر مواد با است.فاده از این نوع لودرها به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در سوله ها و انبار های کالا برای جا به جایی انواع کالا نیز می توان از لودرها بابکت کمک گرفت.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پردیس