بالابر در دماوند ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.


مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دماوند