بالابر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قابل توجه صاحبان مشاغل و صنایع است.ان اصفهان و شهرستان نجف اباد نواوری در جهت تسهیل دسترسی به خدمات حقوقی و وکالتی در موسسه حقوقی عدل پارسیان مرکز اصلی تهران دفتر نمایندگی:شهرستان نجف اباد موسسه حقوقی بین المللی عدل پارسیان برای اولین بار در ایران خ...

درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .


بازوهای بالابر صنعتی آکاردئونی تأمین‌کننده ارتفاع موردنظر هستند و با توجه به اینکه به‌صورت عمودی باز می‌شوند، ایمنی بسیار بالایی برای حمل بار و وسایل دارند. بالابر آکاردئونی را باید در حالت بسته جابه‌جا کرد درغیراینصورت خطر واژگونی افزایش می‌یابد.

مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

ظرفیت حمل در آکاردئونی تا کیلوگرم است. اما بالابر دکلی یا ریلی حداکثر کیلوگرم ظرفیت حمل بار دارد. ازنظر اندازه سکوی دستگاه، آکاردئونی سطح بیشتری در مقایسه با دکلی دارد و باعث می‌شود اپراتور فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. همچنین مزیت نوع دکلی نسبت به آکاردئونی این است. که وزن کمتری دارد و از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران