بالابر در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


کاربر گرامی، لطفاً برای ارتباط با مالک، مدیر یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در بالا است.فاده کنید. دیگر اطلاعات تماسی که در این صفحه آورده شده‌اند مربوط به بانک مشاغل کارشد بوده و ارتباطی با مجموعه(شرکت آسانسور بالابر صنعت) ندارد.

گاهی اوقات به بالابرهایی نیاز داریم که زیبایی زیادی داشته باشند و در عین حال صدای کمی نیز تولید کنند. مثلاً در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای دسترسی به انبار چنین بالابری نیازی است. تا زیبایی محیط کار و آرامش آن حفظ شود. بالابرهای هیدرولیکی مناسب‌ترین گزینه برای چنین حالتی هستند.

مهمترین ابزار و تجهیزاتی که مهندسان و معماران در ساختمان‌سازی و ساخت­و­ساز برج‌ها است.فاده می‌کنند بالابرهای ساختمانی هستند. می‌توان گفت که اگر بالابرهای ساختمانی وجود نداشتند تقریباً برجی ساخته نمی­شد چراکه امکان انتقال و جابه‌جایی مصالح وجود نداشت.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک