بالابر در قرچک ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..


بالابرهای هیدرولیکی امنیت بسیار بالایی نیز دارند و نکته ویژه در مورد آن‌ها این است. که در هنگام پایین آوردن بارها و وسایل، نیازی به انرژی برق ندارند و همین موضوع باعث شده تا در مصرف برق صرفه‌جویی قابل توجهی صورت گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که در مواقع قطع برق، نگرانی از بابت پایین آوردن وسایل وجود نداشته باشد.

ظرفیت حمل در آکاردئونی تا کیلوگرم است. اما بالابر دکلی یا ریلی حداکثر کیلوگرم ظرفیت حمل بار دارد. ازنظر اندازه سکوی دستگاه، آکاردئونی سطح بیشتری در مقایسه با دکلی دارد و باعث می‌شود اپراتور فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. همچنین مزیت نوع دکلی نسبت به آکاردئونی این است. که وزن کمتری دارد و از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد.

بالابرهای هیدرولیکی از سیستم هیدرولیک و اصل پاسکال برای انتقال قدرت و نیرو است.فاده می‌کنند که این سیستم از سه قسمت مهم و اصلی کاراسلینگ یا همان کابین حرکتی، جک­های هیدرولیک و پاوریونیت تشکیل شده است.. برای جابه‌جایی کابین، نیروی مورد نیاز جک‌ها توسط پاوریونیت تأمین می‌شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در قرچک