بالابر در ملارد ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است.. زلزله مورخ آذر در ساعت : به قدرت ۵٫ ریشتر در عمق کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کشته و حدود ۵ زخمی بر جای گذاشت. منطقه سر آسیاب شهرستان ملارد به دلیل بافت شهری فرسوده و ساخت خانه های غیر قانونی و غیر ایمن و تجمع زیاد جمعیت در این منطقه، در برابر زلزله و بلا های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و باعث نگرانی مردم این منطقه شده است..

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.


نوع مکانیزم به کار رفته در بالابرهای ساختمانی به عوامل مختلفی مانند محیط کار، قیمت محصول، قدرت، و ظرفیت آن بستگی دارد. بالابرهای ساختمانی از قسمت‌ها و اجزای مختلفی مانند الکترو موتور، گیربکس، وینچ یا همان قرقره، سیم بکسل، پاکت ویژه حمل مصالح، جعبه و پایه بالابرها تشکیل شده‌ است..

بالابرهای خانگی یا هوم لیفت (Home Lift) انواع مختلفی دارند که در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت آن‌ها بستگی به عواملی مانند هزینه نصب و راه‌اندازی، هزینه خرید قطعات و تجهیزات، هزینه کارهای ساختمانی و هزینه اجزای آهن‌کشی دارد. در ادامه چند نمونه از بالابرهای خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

شاید بتوان مصریان باستان را در ۵ سال پیش از میلاد مسیح جزء اولین تمدن‌هایی دانست که از بالابرهای ساده و ابتدایی برای جابه‌جایی سنگ و مصالح جهت ساخت اهرام ثلاثه مصر است.فاده کردند. کم کم این اختراع کارآمد به سراسر خاورمیانه و کشورهای اطراف گسترش پیدا کرد. ایران و یونان نیز شروع به است.فاده از



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ملارد