بالابر در ورامین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


بالابرهای خانگی یا هوم لیفت (Home Lift) انواع مختلفی دارند که در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت آن‌ها بستگی به عواملی مانند هزینه نصب و راه‌اندازی، هزینه خرید قطعات و تجهیزات، هزینه کارهای ساختمانی و هزینه اجزای آهن‌کشی دارد. در ادامه چند نمونه از بالابرهای خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

امروزه بالابرها را در همه جا می‌توان دید. از مساجد و سالن‌های ورزشی گرفته تا انبارهای بزرگ و کوچک و حتی مغازه‌هایی که دارای انبار در طبقه بالا یا زیرین خود هستند. علاوه­بر همه اینها از بالابرها در صنعت نیز در خطوط تولید، به منظور هم سطح سازی دو سطح متفاوت است.فاده می‌شود.

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ورامین