بلدوزر در شهرک صنعتی پرند ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

bulldozer-1
bulldozer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


بهترین تولیدکنندهٔ شناخته‌شدهٔ بولدوزر در دنیا کارخانهٔ کاترپیلار می‌باشد که تمام محبوبیتش را با ساخت ماشین‌آلات مقاوم و قابل اطمینان کسب کرده‌است. این ماشین‌آلات از تغییر دادن تراکتورها بوجودآمدند و تبدیل به ماشین‌آلات عظیم راهسازی شدند و در ادامه در مصارف نظامی نیز بکار گرفته شدند. شناخته‌شده‌ترین مدل ماشین‌آلات کاترپیلار مدل D می‌باشد که در پاکسازی

تا اینجا متوجه شدیم که تعریف اصلی بوش چیست حالا دلیل است.فاده از بوش در سیلندر را هم مشخص می کنیم. زمانی که بدنه داخلی سیلندر بنا به دلایل مختلف در اثر سایش آسیب ببیند، آگر بدنه سیلندر به صورت یک تکه باشد برای رفع مشکل خراشیدگی ، باید بدنه داخلی آن را تراشکاری کرد که کاری پر هزینه و زمان بر می باشد و همچنین باعث بزرگ شدن قطر سیلندر هم می شود. اما زمانی که موتور، بوش جدا داشته باشد بوش را از موتور جدا کرده و تعویض انجام می گیرد.

دریک تعریف کلی می توان گفت که ، بوش‌ها است.وانه‌ای توخالی هستند که جهت آسان کردن و سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر و افزایش قطر داخلی و همچنین برای خنک کردن و روغن کاری بهتر در مسیر های رفت و برگشتی مورد است.فاده قرار می گیرند، که بعضی از آنها به بدنه سیلندر متصل هستند  ولی بعضی دیگر یک قطعه مجزا هستند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند