بکهو در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.

رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.

اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.


استفاده از ابزار بکهو لودر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در زمان کمتر، کار بیشتری انجام دهید. شما باید برای بکهو یک اپراتور مناسب انتخاب کنید. اپراتور باید آموزش ببیند و برای کنترل بکهو تمرکز و مهارت کافی داشته باشد. نکات ایمنی که در هنگام کار با این دستگاه باید رعایت کنید به شرح زیر هستند:

 پردیس صنعت نمايندگي فروشی انواع دستگاه و ماشين آلات صنعتي و ماشين سازي و  خرید و فروش قیمت انواع دستگاه ليفتراك كمپرسور بالابر بلوئر جرثقيل سقفي و سازه سازي و طراحي و نصب سیار و خانگی، دستی و اتوماتیک و دست دوم - دستگاه ها محصولاتي از ايتاليا آلمان فرانسه ايران آمريكا چين بلغارستان انگليس تايوان و...

مارپیچ‌ها برای حفاری زمین در پروژه‌های ساختمانی است.فاده می‌شوند. مارپیچ‌ها دو نوع هستند. یک نوع آن‌ها برای حفاری در خاک‌های سبک و متوسط است.فاده می‌شود که به آن‌ها مارپیچ‌های درایو مستقیم می‌گویند. این مارپیچ‌ها از یک موتور هیدرولیک است.فاده می‌کنند که بین گشتاور



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین