بیل مکانیکی در ورامین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

تزئینات و کاشی‌کاری‌های هنرمندانه در سراسر این بقعه، نشان می‌دهد که مردم این منطقه به تزئینات و کاشی‌کاری نیز علاقه‌مند بوده‌اند و در آثار و بناهایی که می‌ساختند، هنر را نیز چاشنی کار خود می‌کرده‌اند‌. لوحه کاشی فیروزه‌رنگی که با خطوط کوفی و نسخ برجسته تزئین شده است. و در دیوار خشتی در غرب بقعه‌ قدیمی قرار دارد، گواه این مدعا است.‌.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


بیل مکانیکی کامیونی مدلی ساده از این ماشین بوده و جزو تجهیزات حفاری و راه و ساختمان سازی است.. این نوع از بیل مکانیکی نیز دارای یک کابین است. که راننده بر روی آن نشسته و بیل و بازوی آن را به حرکت در می‌آورد. این کابین بر پشت کامیونی که به صورت ثابت پارک شده، نصب شده است. و از طریق جک‌هایی آن را ثابت و محکم کرده اند.

همان طور که در بخش قبل ذکر گردید، بیل مکانیکی برای انجام انواع مختلفی از کارها طراحی و تولید شده است. و شامل انواع مختلفی می باشد. بیل های مکانیکی را می توان بر حسب پارامترهای گوناگونی تقسیم بندی نمود. از جمله تقسیم بندی های رایج این دستگاه ها، تقسیم بندی بر اساس ابعاد و اندازه، نوع حفاری، نوع کاربرد و&#; می باشد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

از نقاط ضعف بیل بکهو می‌توان تنها به قدرت کم این ماشین برای انجام کارهای سنگین اشاره کرد البته این ماشین برای انجام کارهای متوسط طراحی و ساخته شده است. که انتظار انجام کارهای سنگین از این ماشین توقعی بی مورد به شمار می آید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ورامین