تاور کرین در بازار لاله زار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

این برج که به عنوان دکل هم شناخته می‌شود، یک عنصر عمودی است. که ارتفاع جرثقیل را تعیین می‌کند. این جزء از ابتدا گسترش پیدا کرده و از قسمت‌های دیگر جرثقیل پشتیبانی می‌کند. برج‌ها برای است.حکام بیشتر اغلب دارای شبکه‌های مشبک فولادی هستند. دکل از سکشن‌ها (قطعه ) های محتلف تشکیل شده است. که به وسیله پین ( پیچ و مهره) به هم وصل می‌شوند. لازم به ذکر هرگز از جوشکاری برای اتصال سکشن‌ها است.فاده نشود. 

در ساخت این تاور کرین از قطعات ساده ای به شکل خرپا است.فاده شده است.. تاور کرین های متحرک شعاع عملیاتی وسیعی دارند و ارتفاع زیادی را تحت پوشش قرار می دهند. تاور کرین بالارونده روی بناهای در حال ساخت قرار می گیرند و با افزایش ارتفاع ساختمان بالا می رود. از این نوع تاور کرین نیز در صنعت برج سازی و ساخت آسمان خراش ها و پل سازی است.فاده می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بازار لاله زار