تاور کرین در شهر ری ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


یکی از ویژگی های جذاب در مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا اینکه فضای اشغال شده براي فعاليت آنهاست. با این حال،برای مونتاژ و برچیدن جرثقیل برجی به فضای قابل توجه و تجهیزات پشتیبانی بسياري زيادي نياز دارد كه در هر نوع تاوركرين متفاوت مي باشد. همچنين، در مواردی که بیش از یک جرثقیل برجی در محل قرار دارد، شعاع چرخش هر جرثقیل باید در نظر گرفته شود.

زوملیون،يكي ديگر از سنگين ترين تاوركرين جهان مي باشد كه براي اولين بار مي تواند ظرفيت ۵ تني را تحمل كند.زوميلون اولین تاوركرين چرخان با حداکثر گشتاور بار بیش از تن متر و حداکثر ارتفاع بالابر متر است..تاوركرين زوميلون بزرگترین پل کابلی جاده ای و ریلی جهان است. كه بر روي رودخانه چانگژو-تایژو یانگ تسه ساخته شده است..

سلام و وقت بخیر جناب علیزاده باعث افتخار ماست که بتونیم همکاری داشته باشیم ما هم مثل شما مرجع اصلی فروش و اجاره انواع تاورکرین، آسانسورکارگاهی، نصب و راه اندازی انواع تاورکرین ،سکشن، کمربند و سایر لولازم و قطعات موجود در این حیطه فعالیت داریم. با ما می‌تونید با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم و خیالی آسوده خرید نمایید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر ری