تاور کرین در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


از جمله مهم‌ترین و پر کاربردترین ویژگی‌های مدل متحرک را می‌توان شعاع عملکرد گسترده آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود که این محصول بتواند در قسمت‌های مختلف یک پروژه ساختمانی کار کند و بارها را جا به جا نماید. این مدل از دستگاه

هر پروژه ساختمانی در مورد ابزار و مصالح نیازهای متفاوتی دارد. هنگام انتخاب مناسب ترین جرثقیل انواع مختلفی از جرثقیل هاي برجي با تقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید در حين مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا در نظر بگیرید. برخي از معيارهاي مقايسه انواع تاوركرين ها

به علاوه یونانی‌ها برای افزایش سرعت در بندرگاه‌ها نیز از این دستگاه به منظور بارگیری کشتی‌ها و ساخت و ساز آن‌ها در بندرگاه‌ها است.فاده می‌کردند. مدل‌های اولیه این محصول از چوب ساخته‌شده می‌شد، اما بعد از انقلاب صنعتی، تاورکرین‌ها را از چدن، آهن و فولاد ساختند تا هم است.حکام بیشتر داشته و عمر بیشتری نیز پیدا کنند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد