تاور کرین در غرب تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید، این منطقه از پایتخت با محله های غرب تهران بسیار محبوب می باشند و در نتیجه به دلیل جمعیت بالای آن و همچنین توریست پذیر بودن آن، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی در آن وجود دارد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به شهربازی سرپوشیده گنجینه شادی واقع در تهرانسر، موزه ی خودروهای تاریخی در جاده مخصوص کرج، ورزشگاه باشگاه نفت واقع در تهرانسر، بوستان قوری چای واقع در وردآورد، پارک گلریز در تهرانسر، باشگاه سوارکاری واقع در شهرک غزالی، بوستان نیلوفر، واقع در تهرانسر، پارک شهدای خبرنگار در ورد آورد، مجموعه ورزشی معلم در جاده مخصوص کرج، مقبره الشعرای پارک گلریز در تهرانسر، مقبره الشهدای شهرک غزالی، پارک شهدا در وردآورد، پارک اقاقیا در جاده مخصوص، پارک نرگس در تهران سر، پارک مریم در شهرک آزادی، پارک ریما در تهرانسر، پارک بهار در تهرانسر، اشاره کرد.

اما یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های غرب تهران باملند و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس می باشد. این دریاچه که چندین سال از افتتاح آن می گذرد امروزه تبدیل به یکی از شلوغ ترین نقاط تهران شده است.. در واقع هر زمان که به بازدید از این دریاچه بروید متوجه می شوید که جا برای سوزن انداختن نیست. از دیگر جذابیت های دریاچه شهدای خلیج فارس باملند می باشد. این مجتمع که زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد دارای مراکز خرید، کافه و رستوران، شهر بازی و ویوی بسیار زیبا از دریاچه را دارد. نشستن در کافه های این مجموعه و نوشیدن یک فنجان چای و تماشای چشم انداز بی نظیر دریاچه بسیار  لذت بخش می باشد که توصیه می کنیم حتما برای انجام این کار زمان بگذارید.


اگر همه چیز درست بررسی شود، اپراتور می‌تواند کار خود را طبق برنامه اولیه اجرا کند؛ در غیر این صورت برج جرثقیل باید تعمیر شود. خرید برج‌های جرثقیل بسیار پرهزینه است. و معمولا برای انجام پروژه‌های ساختمانی اقدام به اجاره آن می‌کنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر خواهد بود. در پروژه‌های بزرگ ساختمان‌سازی که نیاز زیادی به برج جرثقیل دارند، خرید آن به صرفه‌تر است..

جرثقیل برجي تاپسون،در چین به عنوان سنگين ترين تاوركرين جهان ساخته شده است..كه محدودیت حمل وزن تا تن را در حداكثر ۸ متر قادر به بلند كردن هستند.این تاوركرين مطمئناً یک شگفتی مدرن است. كه  در دسته سنگين ترين تاوركرين هاي جهان قرار دارد.با این حال،قدرت بلند کردن آن به وضوح رکورد جهانی سنگین ترین تاوركرين جهان را زده است..که در صنعت كشتي سازي كاربرد گسترده اي مي شود.

ماموت را نميتوان در ليست پرفروش ترین برند تاورکرین در سال   قرارنداد.اين برند از ابتدای فهاليت خود مقام اول را در اختیار داشت و به طور گسترده پیشتاز اين صنعت است..علاوه براين،کسب رتبه ALE جايگاه اين برند را بيش از هر زمان ديگري تثبيت كرده است..اين برند اکنون با بیش از کارمند در سراسر جهان و انبار فعالیت حضور جغرافیایی خود را براي فروش تقویت کرده است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در غرب تهران