تاور کرین در ملارد ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند.


اين تاوركرين سنگين ترين جرثقیل برجی جهان است. كه در چين ساخته شده است..اين تاوركرين برای پروژه‌های ساخت در مقیاس بزرگ از جمله بلند کردن مواد سنگین در مقياس تن،ارتفاع‌های بالا و محدوده ساخت‌وساز وسیع ساخته شده است..اگر بگوييم در بزرگترين پل هاي جهان رد پاي اين تاوركرين را ديد. 

برخلاف جرثقیل سر چکشی، بازوی مورب می تواند به داخل و خارج (از عمودی تا زاویه درجه) حرکت کند. این حرکت به تاور اجازه می دهد تا در فضاهای تنگ قرار بگیرند، به همین دلیل است. که اغلب جرثقیل های بازویی را در محیط های شهری مرکز شهر می بینید.

به علاوه یونانی‌ها برای افزایش سرعت در بندرگاه‌ها نیز از این دستگاه به منظور بارگیری کشتی‌ها و ساخت و ساز آن‌ها در بندرگاه‌ها است.فاده می‌کردند. مدل‌های اولیه این محصول از چوب ساخته‌شده می‌شد، اما بعد از انقلاب صنعتی، تاورکرین‌ها را از چدن، آهن و فولاد ساختند تا هم است.حکام بیشتر داشته و عمر بیشتری نیز پیدا کنند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ملارد