تاور کرین در پاکدشت ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.


جرثقیل های برجی Stafford Soima ارائه دهنده خدمات و تجهیزات بالابری در سراسر جهان است.. است.افورد با ارائه خدمات اپراتور برای تمام جرثقیل ها و بالابرها و همچنین نصب و برچیدن، تکنسین و خدمات مشاوره به پروژه ها در سطح جهانی شناخته شده است..

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است. و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است.. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.

این برج که به عنوان دکل هم شناخته می‌شود، یک عنصر عمودی است. که ارتفاع جرثقیل را تعیین می‌کند. این جزء از ابتدا گسترش پیدا کرده و از قسمت‌های دیگر جرثقیل پشتیبانی می‌کند. برج‌ها برای است.حکام بیشتر اغلب دارای شبکه‌های مشبک فولادی هستند. دکل از سکشن‌ها (قطعه ) های محتلف تشکیل شده است. که به وسیله پین ( پیچ و مهره) به هم وصل می‌شوند. لازم به ذکر هرگز از جوشکاری برای اتصال سکشن‌ها است.فاده نشود. 



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پاکدشت