تله هندلر در بازار لاله زار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.

Olivier Traccucci که مدیر ارشد محصولات شرکت Bobcat به حساب می‌آید، در رابطه با محصول جدید این شرکت، یعنی Rotary Telehandler گفته است.: این محصول در جهت ارتقاء ارتفاع برای بلند کردن و همچنین بالا بردن ظرفیت برای جابه‌جایی به تولید رسیده و یکی از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که این محصول از تاریخ دسامبر در Bobcat به تولید رسید و خط تاسیس آن نیز راه‌اندازی شد.

با توجه به ویژگی‌هایی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است.، باید گفت است.فاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای مثال می‌توان به تنظیمات جابه‌جایی اشاره کرد که همگی با است.فاده از چند دکمه لمسی امکان‌پذیر هستند. همچنین است.انداردهای لحاظ شده در ساخت این ماشین، سبب شده که است.فاده از آن مشکلی را به همراه نداشته باشد و شما بتوانید با خیال راحت از این دستگاه است.فاده کنید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بازار لاله زار