تله هندلر در شهر قدس ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصت‌های متعدد و بالقوه‌ای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیست‌محیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیست‌محیطی، است.انداردهای لازم را رعایت می‌کنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگی‌هایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگی‌ها ناشی از مسیرهای دسترسی و راه‌های مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیون‌های حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستان‌های همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیت‌های صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگی‌ها را تشدید کرده‌است. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف می‌شود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


از جمله صنایعی که مشغول به است.فاده از تله هندلر بابکت TL. هستند را می‌توان صنایع ساختمانی در نظر گرفت. این ماشین می‌تواند تا تن وزن را تا ارتفاع متر بالا ببرد. این اعداد و ارقام مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با تله هندلر TL. و ویژگی‌هایی که دارد، آشنا شویم.

این دستگاه که به آن لیفتراک بوم تیراندازی، لیفتراک تلسکوپی، لیفتراک تلسکوپی چندکاره، بالابر بازویی بوم، لیفتراک تلسکوپی چرخ، لیفتراک دستی و ... نیز گفته می شود، تجهیزات بسیار قدرتمندی هستند.به عنوان مثال، می توانید یک پلت فرم به انتهای تیر متصل کنید تا افراد و مصالح را به مکان بالاتری ببرید تا عملیات تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز مجتمع را با خیال راحت به پایان برسانید.شما می توانید از چنگال های پالت برای بارگیری و تخلیه محموله ها است.فاده کنید، این می تواند راندمان بارگیری و تخلیه را تا حد زیادی افزایش دهد.برای تمیز کردن صفحه تبلیغاتی LED و شیشه های چاه بیرونی و غیره می توانید از یک جارو متصل شده است.فاده کنید.

دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر قدس