تله هندلر در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


از جمله صنایعی که مشغول به است.فاده از تله هندلر بابکت TL. هستند را می‌توان صنایع ساختمانی در نظر گرفت. این ماشین می‌تواند تا تن وزن را تا ارتفاع متر بالا ببرد. این اعداد و ارقام مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل با تله هندلر TL. و ویژگی‌هایی که دارد، آشنا شویم.

همچنین این مدل، مزیت دیگری را نیز برای اپراتور کنترل کننده به همراه دارد و آن مزیت این است. که اپراتور مجبور نیست برای تعویض دنده، دست خود را از روی جوی است.یک (اهرمی که با آن دنده تعویض می‌شود) بردارد. نکته آخری که باید در رابطه با جعبه‌دنده تله هندلر TL. بابکت بدانید، این است. که جعبه‌دنده آن عملکرد ویژه‌ای تحت نام inching نیز دارد. این عملکرد به گونه‌ای در نظر گرفته شده که به اپراتور اجازه می‌دهد بدون است.فاده از ترمز، برای کاهش خستگی و بالا بردن ایمنی، دقت بیشتری داشته باشد.

تله هندلر جدید TL. یک جایگزین مناسب، جمع و جور و مقرون‌به‌صرفه برای مدل‌های بزرگ‌تر است. و به سبب آنکه چنین ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.، شاهد است.فاده از آن در شرایطی هستیم که فضا کافی در اختیارمان قرار ندارد و قدرت مانور برایمان اهمیت بیشتری دارد. پایداری مناسب تله هندلر TL. را به ابزاری مناسب برای برداشت آسان و یا بلند کردن دیگر مواد و مصالح تا ارتفاع مورد نظر تبدیل کرده و از همین جهت شاهد آن هستیم که از این ماشین در شرایط متنوعی است.فاده شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا