تله هندلر در چهاردانگه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


بدون شک شرکت Bobcat اولین چیزی را که برای تولید محصولات خود و تله هندلر در نظر گرفته، راحتی مصرف‌کنندگان این محصول است.. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید. که چه چیزی سبب راحتی است.فاده از این محصول شده است.؟ در جواب باید گفت طراحی مبتکرانه کابین این وسیله کلید اصلی راحتی است.فاده از این ماشین به نظر می‌رسد.

ارتباط گستران هزاره اولین مرکز تخصصی جمع آوری و اطلاع رسانی آگهی های تجاری مناقصه، مزایده و است.علام بها در کشور دارای گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نکته جالبی که در رابطه با تله هندلر وجود دارد، این است. که بازار مربوط به این کالا با پیشرفت‌های بسیاری روبرو شده و طبق آماری که وجود دارد، می‌توان گفت در اروپا طی سال اخیر، بازار نزدیک به درصد افزایش داشته و میزان تولید آن در سال برای اولین بار به واحد رسید که یک این عدد به‌نوبه خود، قابل توجه است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در چهاردانگه