زنراتور در قرچک ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


ژنراتور گازوئیلی در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای است.فاده در زمینه های مختلف قابل است.فاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی را می کنیم.

دیزل ژنراتور خانگی که به اصطلاح دیزل ژنراتور کوچک نیز نامیده می شود و همچنین قدرت توان آنها حداکثر تا کیلووات بوده، گفته می شود. از دیزل ژنراتور های کوچک خانگی برای مکان های کوچک با توان مصرفی پایین مانند منازل مسکونی، فروشگاه ها، ویلاها و غیره است.فاده می گردد.

ژنراتور "کامینز یا کومنز (Cummins)" یک برند صد ساله امریکایی است. که در حوزه موتورهای دیزل، تجهیزات تامین برق و ژنراتورهای دیزلی مشغول به فعالیت است.. برند "کامینز" از جمله نام‌های تجاری مطرح در داخل کشور در صنعت ژنراتور محسوب می‌شود که جزو توصیه‌های کارشناسان ایرانی و خارجی است.. شرکت "آبیاران"با امکان ارائه مدل‌های مختلفی از محصولات کامینز سعی در ارائه بهترین گزینه‌های پیشنهادی به شما عزیزان خواهد داشت.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در قرچک