غلطک - غلتک در بازار لاله زار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




بلبرینگ صنعتی که باعنوان یاتاقان توپی نیز شناخته می شود، از جمله ابزارآلات مهم و پرکاربردی است. که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی، نقش ویژه و موثری دارد. این گروه از لوازم صنعتی که در خانواده یاتاقان ها قرار دارند، بلبرینگ صنعتی با توجه به خاصیت چرخشی خود در صنایع مهم تولیدی […]

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بازار لاله زار