غلطک - غلتک در شهر ری ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

ایران رولیک با بیش از سال تجربه در راستای فروش و عرضه عمده رولیک, رولیک صنعتی, غلطک نوار نقاله, رولیک جوشی, رولیک تعویضی, غلطک پرسی, رولیک است.یل, غلطک فلزی, پایه رولیک, غلطک پلیمری, رولیک راهنما, رولیک رفت و برگشت, رولیک زنجیری, رولیک ضربه گیر, رولیک معمولی, رولیک صنعتی, فروش رولیک صنعتی, رولیک صنعتی است.یل, تولید عمده رولیک صنعتی, رولیک برگشت, غلطک پرسی, رولیک صنعتی پلیمری, رولیک تعویضی, رولیک جوشی Co , رولیک راهنما, غلطک رفت, رولیک زنجیری, غلطک ضربه گیر, رولیک صنعتی فلزی, رولیک معمولی, غلطک نوار نقاله, تولید غلطک نوار نقاله, سرعت غلطک نوار نقاله, غلطک نوار نقاله محرک, غلطک نوار نقاله متحرک و با قیمت رقابتی در بازار تهران می باشد.

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر ری