لودر در جنوب تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


فعالیت‌های عمرانی، ساخت‌وساز و تعمیرات مانند چند دهه‌ پیش طولانی و کند نیستند. دیگر لازم نیست برای انجام یک فعالیت عمرانی مدت‌ها وقت صرف کنیم. پیشرفت تکنولوژی موجب شده است. که ساخت‌وساز سرعت و کیفیت بالایی پیدا کند. ابزار، ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن در بالابردن سرعت و کیفیت نقشی مهم و اساسی دارند. امروز قصد …

کوماتسو از شرکت‌های بزرگی است. که در زمینه ساخت انواع ماشین‌آلات سنگین فعالیت دارد. از جمله این محصولات باید به انواع لودرهای حرفه‌ای صنعتی، بلدوزر و مدل‌های متنوع بیل مکانیکی اشاره داشت. این شرکت تمام تجهیزات معادن را به طور کاملا مکانیزه شده و پیشرفته تولید می‌کند. لودر کوماتسو یکی از تولیدات این شرکت به …

این نوع لودر و با توجه به اینکه سرعت بالاتری دارد ، بیشتر در مناطقی که زمین مناسبی دارد، قابل است.فاده است.. به دلیل وجود چرخ لاستیکی آسیبی به سطح زمین وارد نمی شود و در خیابان ها و محل هایی که سطح زمین نباید آسیب ببیند، مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در جنوب تهران