لودر در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


در حالت کلی می توان گفت که لودر، نوعی از تراکتور است. که معمولا دارای چرخ است. (البته نوع زنجیری آن نیز موجود است.)  و دارای دو بازویی موازی و یک باکت می باشد. این باکت ها، به صورتی ساخته شده است. که بتواند مواد مختلف را در خود نگه دارد و بدون آنکه موارد تماسی با زمین داشته باشد جابجا کند. البته شکل قرارگیری بازویی های دستگاه در مکانیزم و محور حرکت باکت تاثیر زیادی دارد.

چرخ زنجیری (Continuous track) که چرخ ممتد نیز نامیده می شود در برخی از ماشین آلات راهسازی است.فاده می شود. این نوع از چرخ اجازه می دهد ماشین در زمین های گلی و نامناسب از نظر آسیب رسانی به لاستیک و همچنین شیب بالا قابل است.فاده باشد. این نوع ماشین تا شیب درجه در شرایط ویژه قابل است.فاده است..

به علاوه در تخریب آسفالت خیابان ها جهت تجدید بنای آن می توان از لودرهای با جام و دندانه دار است.فاده نمود. در مواقعی که ضخامت آسفالت زیاد باشد بهتر است. لودر را با خراشنده ای (Ripers) که به پشت آن بسته می شود، کامل کرد . بدین ترتیب هم می تواند زمین را بکند و هم بارگیری کند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه