لودر در شهریار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


با توجه به ویژگی های بالا،  می توان لودر را به نوعی آچار فرانسه صنعت راهسازی نامید. همچنین ماشینی است.  که در حوادث طبیعی نیز بسیار پرکاربرد است.. به طور مثال در حوادث زلزله، آتش سوزی، برف، سیل و… همیشه مورد است.فاده قرار می گیرد.

ب) امکان بارگیری لودر تونلی ، به زیر مجموعه های معقول و نصب مجدد آن با است.فاده از ابزار دستی ساده برای انتقال به معدن ها و مکان های مختلف کار در داخل معدن، به ابعاد و وزن بزرگترین و سنگین ترین قطعات بستگی دارد. همانطور که بین خریدار و تولید کننده یا تأمین کننده توافق شده است..

همچنین این ماشین‌های صنعتی خارق‌العاده ( لودر &#; بیل مکانیکی و بکهوو)  از نظر سوخت مصرفی در شش دسته‌ی: -گازوئیلی -بنزینی -برقی -گاز مایع -دوگانه سوز (بنزین و گاز مایع) - هیبرید برق و گازوئیل قرار می‌گیرند؛ برای آشنایی بیشتر در مورد سوخت مصرفی لودر اینجا کلیک کنید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهریار