لیفتراک در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


به علت کم شدن طول دستگاه دارای قدرت مانور بالایی بوده و با توجه به نزدیک شدن فاصله بین بار و دستگاه دارای افت ظرفیت بسیار کم می باشد . دستگاه های ریچتراک شرکت یونگ هاینریش آلمان از وزن تا / تن و تا ارتفاع متر قادر به بارگذاری و باربرداری می باشد.

امروزه لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های گوناگون با لاستیک های توپر (Solid Tire) و لاستیک های بادی (Penumatik Tire) برای کاربردهای مختلف در صنایعی مانند بنادر و کشتی سازی، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، کارگاه های تولیدی، انبارها و .. ساخته می شوند.

افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر