لیفتراک در لواسان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برگ جهان (بلگی جهان)، روستایی ییلاقی در منطقه لواسانات در دامنه‌های جنوبی البرز است. که از بلندی شکلی شبیه برگ چنار دارد. آبشار زیبایی تقریبا در ٫۵ کیلومتری روستا در یک دره رود قرار دارد که در اوایل بهار حسابی پرآب می‌شود. برای رفتن به آبشار، دو راه پیش رو دارید که یکی ماشین‌رو است. و دیگری از مسیر کوچه باغی زیبا عبور می‌کند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

قبلاً در معرفی جاهای دیدنی میگون آبشار یخی هملون را به شما معرفی کردیم. حالا قرار است. به سراغی غاری با همان نام برویم. غار هملون که از جاهای دیدنی سفر به لواسان به شمار می‌رود در نزدیکی شهر میگون قرار دارد اما هنوز از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی لواسان یاد می‌شود. دره، آبشار و دو غار هملون کوچک و هملون بزرگ همگی در یک منطقه و در فاصله‌های کمی از یکدیگر واقع شده‌اند. خوب است. که یک روز کامل را برای بازدید از این سه جاذبه دیدنی در نظر بگیرید و از این گشت‌وگذار حسابی لذت ببرید. اگر می‌خواهید داستان نام‌گذاری هملون را بخوانید پیشنهاد می‌کنیم به مقاله


شرکت یونگ هاینریش آلمان با بیش ار سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و تنها برند در دنیا می باشد که دستگاه های برقی این شرکت با یکبار شارژ (زمان شارژ ساعت) به مدت ساعت معادل دوشیفت کاری به صورت مداوم قادر به کار کردن بوده (با است.فاده از تکنولوژی ENERGY RECOVERY) که مشتری را از باطری اضافه و تعویض باطری بین دو شیفت کاری نیز بی نیاز می کند.

به علت کم شدن طول دستگاه دارای قدرت مانور بالایی بوده و با توجه به نزدیک شدن فاصله بین بار و دستگاه دارای افت ظرفیت بسیار کم می باشد . دستگاه های ریچتراک شرکت یونگ هاینریش آلمان از وزن تا / تن و تا ارتفاع متر قادر به بارگذاری و باربرداری می باشد.

در سال  میلادی شرکت راه آهن پنسیلوانیای آمریکا، از سکو های کاری که با باتری کار می کرد و روی کامیون نصب شده بود برای جا به جایی بار در ایستگاه های راه آهن است.فاده می کرد. در جنگ جهانی اول پیشرفت های قابل ملاحظه ای برای جا به جایی تجهیزات جنگی و ادوات نظامی صورت پذیرفت زیرا به دلیل جنگ و در نتیجه کاهش شدید نیروی انسانی، ضرورت ساخت و تولید انواع مختلف تجهیزات جا به جایی بار و مواد، بیش از پیش نمایان شد. در سال  شرکت امریکایی کلارک (CLARK) طراحی، ساخت و است.فاده از تراکتورهای مشابه لیفتراک را در کارخانه هایش به اجرا درآورد و در سال  اولین لیفتراک ها توسط دو شرکت YALE و TOW MOTOR ساخته و به بازار معرفی شد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در لواسان