لیفتراک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.

از اواسط قرن نوزدهم تا امروز پیشرفت های زیادی در صنعت لیفتراک سازی صورت گرفته و لیفتراک های مدرن با قابلیت های فراوان طراحی و ساخته شده اند. امروزه نیز شرکت های بزرگ لیفتراک سازی مشغول پژوهش برای ساخت لیفتراک هایی هستند که علاوه بر داشتن قابلیت های فراوان، از لحاظ ایمنی مناسب تر بوده و با محیط زیست هم سازگارتر باشند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان