میکسر در بهارستان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


این دستگاه‌ها باید با دقت و از مواد با کیفیت بالا ساخته شوند. همچنین می بایست فرایند تولید و مونتاژ قطعات، با کیفیت بالا اجرا شود. توصیه می‌شود مواد بکار برده شده در ساخت میکسر، مقاوم در برابر خوردگی و دارای سطح اصطکاک مناسبی باشند.

در صنایع مختلف که محصولات نهایی آنها اصولا از ترکیب چند مواد بدست خواهد آمد، میکسر صنعتی یکی از دستگاه های اساسی می باشد. بسته به محصول نهایی و درصد ترکیب مواد در صنایع مختلف میکسر هایی با سازو کارهای متفاوت و ابعاد مختلف وجود دارد.

دستگاه های میکسر صنعتی عموما در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، تصفیه آب، خمیر و کاغذ، کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی برای ساخت محصول مورد است.فاده قرار می‎گیرند. این محصولات شامل پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت اغلب صنایعی که تولیدات تجاری نسبتا زیادی دارند از این دستگاه‌های میکسر است.فاده می‌کنند؛ زیرا میکسرهای صنعتی قادرند که مواد را در حجم بالا با یکدیگر ترکیب کنند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بهارستان