میکسر در ملارد ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند.


گروه صنعتی کیان تولید کننده تاسیسات شن و ماسه ، دستگاه سنگ شکن ، میکسر صنعتی و ماشین آلات ساختمانی با بیش از سال سابقه در ساخت و خدمات ماشین آلات ساخت بتن ، خدمات تجهیزات معدن، اسکرو انتقال، میکسر، نوار نقاله و تاسیسات شن و ماسه، تابلو برق مجوعه تاسیسات و ماشین آلات مربوطه آماده ارائه تمامی خدمات در این حوزه می‌باشد.

عامل مهم و اصلی دیگر در طراحی مهندسی یک میکسر،‏ طراحی تیغه و نیز انتخاب الکتروموتور با قدرت مناسب است.. برخی از شرکت‌ها و صنایع نیاز به ویژگی‌های بالاتری نظیر سرعت بالای مخلوط کردن مواد برای میکسرها دارند که باید در پارامترهای طراحی لحاظ شود.

اکثر صنایع با تولیدات تجاری نسبتاً بالا از میکسر صنعتی است.فاده می‌کنند. میکسرهای صنعتی قادر به پردازش و ترکیب مواد در حجم‌های بالا هستند. این میکسرها دارای مخزن بزرگی برای نگهداری مواد هستند و همچنین دارای تیغه‌هایی که مواد را برای در هم شکسته شدن تحریک می‌کنند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ملارد