پمپ بتن در بازار لاله زار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




پمپ های هوایی بتن که به آنها پمپ بتن دکل یا پمپ بوم هم می گویند برای پروژه های بزرگی که دقت بالایی نیاز دارند مورد است.فاده قرار می گیرند. منظور از بوم بازوهای متحرک و انعطاف پذیری است. که لوله های انتقال بر روی آنها قرار گرفته که به فرایند انتقال بتن بین نقاط دوردست و یا نقاطی که امکان جابجایی زمینی وجود ندارد کمک می کنند.

برای بتن ریزی به کمک این دستگاه پمپ بتن ، با است.فاده از تراک میکسر بتن را درون قیف پمپ می ریزند. درون قیف ها تیغه هایی تعبیه شده است. که با چرخش، از سفت شدن مخلوط جلوگیری می نمایند. بر روی دهانه ورودی نیز مش قرار دارد تا از ورود سنگدانه های درشت و در نتیجه گرفتگی پمپ بتن ریزی جلوگیری به عمل آید.

عمران مدرن یک پلتفرم در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است. که توسط عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران راه اندازی شده است. و هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بازار لاله زار