پمپ بتن در شهر قدس ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصت‌های متعدد و بالقوه‌ای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیست‌محیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیست‌محیطی، است.انداردهای لازم را رعایت می‌کنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگی‌هایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگی‌ها ناشی از مسیرهای دسترسی و راه‌های مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیون‌های حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستان‌های همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیت‌های صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگی‌ها را تشدید کرده‌است. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف می‌شود.


عمران مدرن یک پلتفرم در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است. که توسط عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران راه اندازی شده است. و هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.

بتن پس از ساخت نیاز به ابزاری برای انتقال به محل بتون ریزی دارد، در صورت انتقال بتن به صورت نامناسب احتمال دو فاز شدن بتن (جدا شدن سیمان از سنگدانه ها) و پایین آمدن کارایی آن وجود دارد. مناسب ترین ابزار برای انتقال بتن بدون از دست دادن اسلامپ به محل بتون ریزی است.فاده از دستگاه های پمپ بتون می باشد. پمپ بتن زمینی که با نام های پمپ بتن تریلر یا پمپ بتن ایستا نیز شناخته می شود، با توجه به نوع نیروی محرکه در انواع الکتریکی و دیزلی موجود می باشد. این ماشین در پروژه های عمرانی برای پمپاژ و انتقال بتن مایع در مسافت های طولانی قابل است.فاده است.. پمپ بتن زمینی دو چرخ دارد که برای حمل و نقل به صورت خودکششی یا به وسیله یدک کش است.فاده می شوند. لازم به ذکر است. که پمپ بتن ثابت پس از است.قرار در محل بتن ریزی و نصب اتصالات مربوطه، آماده به کار می گردد.

به این نوع پمپ ها، پمپ شلنگی یا غلتکی هم می گویند که سایز کوچکی دارند و قابل حمل هستند و برای پمپاژ حجم کم بتن مورد است.فاده قرار می گیرند. این نوع پمپ ها نیز براساس جابجایی مثبت کار می کنند به این شکل که ابتدا بتن وارد قیف شده و سپس تیغه های مدور این مخلوط را به درون شلنگ منعطف که به محفظه پمپ وصل شده منتقل می کنند. فشار منفی درون این قسمت سبب کشیده شدن مخلوط سیمانی به درون لوله داخلی شده که با فشار وارد شدن از سوی غلتک های پمپ، جریان پیوسته ای از انتقال بتن رقم می خورد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر قدس