پمپ بتن در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


پمپاژ بتن یکی از روش های رایج برای بتن ریزی می باشد که با است.فاده از آن از هدر رفتن مصالح تا حد زیادی جلوگیری بعمل می آید. هنگام است.فاده از پمپ بتن زمینی، بتن توسط ماشین آلات مناسب مانند تراک میکسر به محل پروژه حمل می شود و سپس برای انتقال بتن به سیستم پمپ، به داخل قیف دستگاه منتقل می گردد. در بتن ریزی با است.فاده از پمپ، دانه بندی سنگدانه های بتن بسیار حائز اهمیت است.. توصیه می شود اندازه سنگدانه تا قطر میلی متر انتخاب گردد.

برای اجرای فونداسیون با حجم بالای بتون ریزی، است.فاده از پمپ زمینی بتن گزینه مناسبی است.. امکان خرید دست دوم این مدل پمپ به دلیل میزان پایین است.هلاک قطعات وجود دارد. میزان پمپاژ به صورت افقی ۵ متر و به صورت عمودی در ارتفاع متر است..

پمپ بتن بوم یا پمپ بتن کامیون به نوعی پمپ بتن گفته میشود که به یک کامیون متصل شده و با است.فاده از یک بازوی روباتیک متحرک و کنترل از راه دور ، که به عنوان بوم شناخته شده است. و کار انتقال بتن ریزی را انجام میدهد و بتن را دقیقاً در محل ساخت و ساز قرار میدهد از مزیت های پمپ بتن بوم به دلیل وجود بازوی رباتیک چندمنظوره موجب صرفه جویی در نیروی کار میشود. بوم ها قابلیت جا بجایی با تاور کرین را داشته و در پروژه ها در طول روز امکان جابجا شدن را دارند. . معمولاً این دستگاه ها توانایی بتن ریزی در سطوح بالاتر و پائین تر از تراز قرارگیری ماشین را به صورت همزمان دارا میباشد. این پمپها معمولاً تا راندمان اسمی مترمکعب در ساعت و با فشار بتن بار موجود هستند و تا قطر سنگدانه میلی متر را انتقال می دهند، ولی در عمل پمپهای مرسوم راندمان مترمکعب در ساعت با تحمل فشار بار داشته و تا قطر میلی متر را میتوانند انتقال دهند



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد