پمپ بتن در شهرک صنعتی پرند ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.


پل‌ها و سدها باید بزرگ، مستحکم و ثابت باشند تا وزن ترافیک وسایل نقلیه سنگین و فشار شدید آب را تحمل کنند. بوم پمپ‌ها، به ویژه، مزیت بالابر و گسترش خود را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که بتن می‌تواند به سرعت به بالای یک پل یا سد بلند پمپاژ کند.

استفاده نادرست از سطح شیبدار و خط لوله هایی که در شیب قرار گرفته اند، دانه بندی را به هم می زند. ملات باقی مانده سریع خشک می شود و باید قبل از خشک شدن تمیز شود. یکی از مزایای پمپ بتون قابلیت انتقال بتون تا متر به صورت عمودی و تا ۵ متر به صورت افقی می باشد. همچنین بازدهی آنها نیز بین تا متر مکعب در ساعت است. (اعداد ذکر شده در انواع مختلف پمپ ها متفاوت خواهد بود).

پمپ زمینی بتن ریزی برای انتقال افقی بتن مناسب است.. در صورتی که اختلاف ارتفاع کم باشد و یا به عبارتی در پروژه های نزدیک به زمین، بتن ریزی با پمپ زمینی گزینه بسیار مناسبی می باشد. این پمپ ها امکان افزایش طول و دسترسی به محل هایی با مسیر پیچیده را دارا می باشند. سرعت بالا و امکان جابجایی راحت تجهیزات از دیگر مزایای بتن ریزی با پمپ زمینی است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند