کامیون در شهرک صنعتی عباس آباد ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر صنعتی عباس اباد یکی از شهرها صنعتی موفق و در حال رشد منطقه می باشد. مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد بیش از هزار هکتار است.. صنايع مجاز براي است.قرار در شهرک صنعتی عباس آباد :  صنایع فلزي و ريخته گري ، كاني غير فلزي ، غذايي ، برق الكترونيك پیش شماره تلفن این شهرک همانند تمامی شهرها است.ان تهران می باشد. آدرس: ساختمان فناوری شهرک صنعتی عباس آباد کیلومتر جاده امام رضا (ع)، بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، ساختمان فناوری شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آبادشماره تماس:                  و

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع


آنها می‏ گویند در شرایطی که تولید کامیون با رشد درصدی رو به روست و تعدادی از کامیون‏ ها در انبارها باقی مانده ‏اند و منتظر ارائه تسهیلات بانکی به رانندگان هستند، دلیلی ندارد کامیون‏ های دست دوم از خارج وارد شود و نباید مشکلات حمل ونقل کشور و هزینه‏ های بالای صادرات و واردات را تنها به عامل گرانی کامیون‏‌های ساخت داخل نسبت داد. در حال حاضر تنوع بیش از نوع محصول تولیدی در داخل کشور، هر نوع سلیقه و انتظاری را پاسخ می‏ دهد و رضایت مشتری را جلب می‏ کند.

از سوی دیگر، در سال یک کارخانه دوچرخه‌سازی توسط گوستاو اریکسون در شهر صنعتی مالمو با نام اسکانیا تأسیس شد. این شرکت به تدریج تغییر جهت داد و به سمت تولید خودرو و کامیون رفت تا اینکه در سال دو کمپانی در هم ادغام شدند و شرکت اسکانیا-وابیس را پدید آوردند.

برابر آمار رسمی وزارت صنایع و معادن، تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده توسط شرکت‏های سایپادیزل و ایران ‌خودرودیزل در هفت ماهه سال جاری دستگاه بوده است.. امسال تولید انواع کامیون و کامیونت دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد رشد داشته است. و میزان تولید کشنده نیز با درصد رشد دستگاه بوده است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی عباس آباد