شناسه ملک : متر باغ متر ویلای دوخواب دارای است.خر چهارفصل آلاچیق و باربکیو محوطه سازی و نورپردازی شده دارای درختان مثمر بر متر شهرکی برق قانونی مشترک کنتور گاز مشترک قانونی آب مصرفی سهمیه آب کشاورزی دارای سند تکبرگ عرصه و اعیان فروش این باغ ویلا در صناملک توسط این کارشناس فروش انجام میشود: صناملک نخستین برند باغ ویلا و املاک صنعتی غرب است.ان تهران ارسال عدد به شماره = ورود به دنیای صناملک ( باغ ویلا و صنعتی )
شهرک صنعتی صفادشت از لحاظ موقعیت مکانی در شهر ملارد و در جاده شهریار قرار دارد. این شهر به علت صنعتی بودنش از موقعیت اقتصادی خوبی برخوردار بوده و دارای کارخانه و کارگاه های صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی، بخش برای دامداری، هکتار باغ و هزار هکتار اراضی کشاورزی است.. و به این طریق جوانان بسیاری برای پیدا کردن شغل به این شهرک صنعتی مراجعه می کنند. شهرک صنعتی دهک در جاده ملارد و در حومه شهرک صنعتی صفادشت واقع شده است.. این شهرک یکی از بخش های تازه تاسیس شده است. که به خاطر بهره مند بودن از زیر ساخت های مناسب برای راه اندازی کار های صنعتی یا جهت سرمایه گذاری مناسب است.. شهرک صنعتی دهک از جمله فعال ترین شهرک های منطقه بوده و عمده کارخانه های این شهرک کارخانه صنایع غذایی می باشد..
شهرک صنعتی صفادشت از لحاظ موقعیت مکانی در شهر ملارد و در جاده شهریار قرار دارد. این شهر به علت صنعتی بودنش از موقعیت اقتصادی خوبی برخوردار بوده و دارای کارخانه و کارگاه های صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی، بخش برای دامداری، هکتار باغ و هزار هکتار اراضی کشاورزی است.. و به این طریق جوانان بسیاری برای پیدا کردن شغل به این شهرک صنعتی مراجعه می کنند. شهرک صنعتی دهک در جاده ملارد و در حومه شهرک صنعتی صفادشت واقع شده است.. این شهرک یکی از بخش های تازه تاسیس شده است. که به خاطر بهره مند بودن از زیر ساخت های مناسب برای راه اندازی کار های صنعتی یا جهت سرمایه گذاری مناسب است.. شهرک صنعتی دهک از جمله فعال ترین شهرک های منطقه بوده و عمده کارخانه های این شهرک کارخانه صنایع غذایی می باشد..
عده ای از کارشناسان معتقدند است.انداردهای روز اروپا به برخی از این خودروهای دست دوم که سال ها به طور پیوسته در جاده های آسیا و اروپا تردد کرده اند، اجازه تردد نمی دهد و مالکان خودروهای مذکور به جای اسقاط آن ها، دنبال جاده ها و بازارهایی برای فروش خودروهایشان می گردند تا در کنار سودی که تا به حال از این کامیونها برده اند، پول دیگری را نیز بابت از رده خارج کردن آن ها بگیرند.
بنابراین خودروسازان و نظام بانکی و نهادهای دست اندرکار حمل و نقل کشور باید با ارائه شایستگی و توان ساخت داخل، جایگاه حمل ونقل و سیستم خودروهای سنگین کشور را ارتقا دهند و تقاضای موجود را به بهترین نحو و با قیمت مناسب تامین کنند.
تولید انواع کامیون و کامیونت در سال به دستگاه و در سال به دستگاه رسید که این میزان در سال جاری به هزار و دستگاه خواهد رسید. همچنین تولید انواع کشنده از دستگاه در سال به دستگاه در سال رسید و در سال به دستگاه خواهد رسید که نشانه رشد قابل توجه فعالیت شرکتهای سایپادیزل و ایران خودرو دیزل است..
اما اگر ترانزیت کالا با برنامه ریزی موسسات باربری و صادرات و واردات همراه شود، میتوان با ایجاد هماهنگی بیشتر به گونه ای عمل کرد تا کامیون ها در مسیر رفت کالاهای صادراتی را به بنادر ببرند و در مسیر برگشت نیز کالاهای وارداتی را به داخل انتقال دهند.
اگر چه تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اما با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل کشور، رشد تولید و تجارت و خدمات حمل و نقل لازم است. نرخ رشد و تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده ها با لحاظ تنوع مدل ها، برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت بانکی، ارائه یارانه و وام های بلندمدت به رانندگان و شرکت های ارائه دهنده خدمات عمومی همچنان حفظ شود و در سالهای آینده نیز شاهد تولید بیشتر و ارتقای کیفیت تولید کامیون های تجاری باشیم و سهم حمل و نقل از تولید تجارت کشور افزایش یابد.