کامیون در چهاردانگه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


امروزه شرکت ایوکو نقش بسزایی در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی بازی می‌کند. بیشترین فروش این شرکت را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ٫۵ تنی، تشکیل می‌دهند. از تولیدات این شرکت می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره نمود. 

در این مقاله، به معرفی بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جهان و تاریخچه کوتاهی از آن‌ها پرداختیم. بسیاری از این خودروسازان طراز اول، طرفداران پروپاقرصی نیز دارند. اگر شما هم طرفدار هر کدام از این خودروسازان هستید، اطلاعات بیشتری را در انتهای این پست، با ما به اشتراک بگذارید.

با نام پیشین اینترنشنال هاروستر شرکت خودروسازی آمریکایی است. که تولیدکننده انواع کامیون‌های تجاری، موتورهای دیزلی، اتوبوس‌های آی‌سی مدرسه و اتوبوس‌های تجاری، وانت‌های پیک‌آپ و نیز طراح و تولیدکننده موتورهای دیزلی برای کامیون وانت‌ها، ون‌ها و اس‌یووی‌ها می‌باشد. این شرکت همچنین قطعات و خدمات تعمیر و نگهداری را برای انواع کامیون‌ها و سایر خودروهای دیزلی ارائه می‌نماید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در چهاردانگه