کامیونت در ورامین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


بیشتررانندگان ماشین های سنگین به دنبال ماشین های راحت و کارآمد هستند و با توجه به این کامیونت فاو تن دارای مزایا و کاربردهای زیادی نسبت به دیگر رقبای اروپایی موجود در بازار می باشد که میتواند عرضه را برای دیگر رقبا تنگ کند.میتوان گفت که بیشتر رانندگان کامیونت فاو را به دلیل توانایی بالا در حمل بار و قدرت موتور انتخاب می کنند.

Some visual components of WP Google Maps use rd party libraries which are loaded over the network. At present the libraries are Google Maps, Open Street Map, jQuery DataTables and FontAwesome. When loading resources over a network, the rd party server will receive your IP address and User Agent string amongst other details. Please refer to the Privacy Policy of the respective libraries for details on how they use data and the process to exercise your rights under the GDPR regulations.

شرکت تراکس کار از سال فعالیت خود را در زمینه فروش انواع ماشین آلات سنگین، کامیون ، کشنده ، کمپرسی ، کامیونت ، ماشین آلات راه سازی و خودرو آغاز نمود. شرکت تراکس کار همواره در نظر داشته است. تا بهترین خدمات را به کاربران خود جهت خرید انواع خودرو های سبک و سنگین با شرایط مناسب ارائه دهد. با عنایت خداوند متعال توانسته ایم در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ورامین