کمپرسور در دماوند ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..


از کمپرسورهای اسکرو بیشتر در کارخانجاتی که به هوای فشرده بالاتر از لیتر در دقیقه نیاز باشد است.فاده می شود. عملیات فشرده سازی هوا توسط چرخش روتور مارپیچی صورت می پذیرد. از اجزای تشکیل دهنده کمپرسور اسکرو می توان به سیستم هواساز، تابلو برق، الکتروموتور، رادیاتور، مخزن و شیرهای ورودی و خروجی اشاره نمود. این نوع کمپرسورها توانایی تولید فشار هوایی بین تا بار را دارند.

کمپرسور غیر صنعتی هم به کمپرسور گفته میشود که حجم مخزنی از لیتر کمتر دارد، به صورت دائمی نمیتواند کار کند. حجم بسیار زیادی از هوا را نمیتواند تولید کند. معمولا فشار هوای تولیدی این کمپرسور ها حداکثر تا بار میباشد. برق مورد نیاز این مدلها تکفاز بوده و در مدل های روغنی، بدون روغن، صدا دار و بدو صدا تقسیم بندی میشوند.

کلیه کمپرسورهاي شرکت هوا صنعت مستوفی داراي گارانتی ماهه می باشند که این پشتوانه عملی می تواند تضمینی در جهت کیفیت محصولات این شرکت باشد. همچنین کادر مجرب و متخصص این شرکت توانایی تعمیر و عیب یابی کلیه کمپرسورهاي داخلی و خارجی و همچنین تامین قطعات و ملزومات نگهداري را دارا می باشد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دماوند