کمپرسور در شهرک صنعتی پرند ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.


کمپرسور غیر صنعتی هم به کمپرسور گفته میشود که حجم مخزنی از لیتر کمتر دارد، به صورت دائمی نمیتواند کار کند. حجم بسیار زیادی از هوا را نمیتواند تولید کند. معمولا فشار هوای تولیدی این کمپرسور ها حداکثر تا بار میباشد. برق مورد نیاز این مدلها تکفاز بوده و در مدل های روغنی، بدون روغن، صدا دار و بدو صدا تقسیم بندی میشوند.

شرکت هوا صنعت مستوفی در سال فعالیت رسمی خود را با داشتن نیروهای مهندسی مجرب صنعت هوای فشرده کشور ، آغاز نموده و با به‌ کارگیری پرسنل متخصص و مجرب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن در امورطراحی ، ساخت ، نصب ، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به‌ موقع ، توانسته است. با ارائه کیفیت مطلوب در محصولات تولیدی خود ، سهم موثری در پیشبرد اهداف صنایع کشور ایفا نماید. این شرکت، گسـترة فعالیت‌های خود را از کمپرسور‌های صنعتی نوع اسـکرو تا کمپرسور‌های نوع معدنی و توربینی در پروژه‌ها و صنایع مختلفی همچون معادن ، فولاد ، نساجی ، چاپ ، غذایی ، کشاورزی ، دارویی ، سیمان ، چینی ، شیشه ، خودرو و... ارائه می‌نماید.

سلام دوست عزیز.بستگی به نوع کاری داره که میخواین انجام بدین.کمپرسور های بدون روغن نیازی به نگهداری خاصی نداره و لی کمپرسور های روغنی رو باید به صورت مرتب روغن تعویض بشه تا دچار مشکل نشید.میتونید به سایت فروشگاه ایران کمپرسور مراجعه کید و اطلاعات کاملی درباره انواع کمپرسور باد نوشته



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند