گریدر در پردیس ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


در بعضی از گریدرها در قسمت انتها و در پشت دستگاه و در بعضی نیز در قسمت پشت بیل، ریپرهایی(کلنگهایی) تعبیه شده‌اند که همانند بلدوزر اپراطور می‌تواند با بهره‌گیری از این مکانیزیم دستگاه، در هنگام تسطیح کردن سطح، سنگهایی را که به صورت نیمه در زمین هستند و مانع مانور کردن بیل می‌شوند را از دل زمین و مسیر خارج نماید. البته از میزان قدرت و کارایی کلنگ گریدرها نمی‌توان توقع قدرت کلنگ بولدوزرها را داشت. بعضی از گریدرها به صورت کمرشکن ساخته شده اند که در این حالت مانور و کارایی دستگاه نسبت به گریدرهای ثابت بیشتر شده است..

گریدر در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. بعضی از آن‌ها ممکن است. چنگال بزرگی در جلوی خود و بعضی تیغه بزرگی در جلوی خود داشته باشند که اندازه این چنگال و تیغه نیز در گریدر های مختلف متفاوت می‌باشد. همچنین بعضی از گریدر ها دو عدد تیغه با خود به همراه دارند. حتی به گروهی از گریدر ها می‌توان بازوهایی را نصب کرد که در اینصورت ظرفیت است.فاده از آن‌ها چندین برابر خواهد شد. اگر طراحی گریدر برایتان اهمیت دارد، بهتر است. بدانید گریدر بر اساس جنس سطحی که بر روی آن کار می‌کند و همچنین ابعاد مکان عملیات شامل اندازه‌ها و طراحی‌های گوناگونی می‌باشد. به عنوان مثال برای مناطقی با ابعاد کوچک بهتر است. از گریدر های تک محوری است.فاده نمود؛ در حالی که ساخت مکان‌های بزرگتر با حجم کار بیشتر و سنگین‌تر مانند اتوبان و بزرگراه، گریدر هایی چند محوره و بزرگتر را می‌طلبد. امروزه بیشتر همان گریدر های تک محوره و کوچک که به آن‌ها شاسی مفصلی گفته می‌شود بکار می‌روند. 

نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پردیس