آسیاب صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


برای تعویض کردن تیغه های قدیمی دستگاه آسیاب در اولین قدم باید دو شاخ را پریز برق خارج کنید. تا در زمان جا به جا کردن تیغه ها دچار برق گرفتگی نشوید. و بعد یک میله به اندازه سانتی متر به طور عمود در داخل مخزن دستگاه به صورت پشت بر عقربه های ساعت قرار می دهید. و سپس یک ضربه ای را به وسط میله وارد می کنید طوری که تیغه چند بار بچرخد. و این کار را چند دور تکرار می کنید. تا تیغه های قدیمی در بیایند. برای نصب تیغه های جدید دستگاه باید تیغه ها را در جای اصلی خود نصب کنید. و به کمک دست تا حدی که ممکن است. تیغه ها را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. و سپس درب دستگاه را می بندید.  دستگاه آسیاب را روشن می کنید تا از محکم بودن تیغه ها اطمینان کسب کنید.

یکی از شاخصه های مهم در صنعت دارویی، گیاهی و غذایی است.فاده از دستگاه آسیاب صنعتی است.. آسیاب صنعتی در انواع مُدل ها و کاربریهای متفاوت یاری رسان صنایع هستند؛ تا بتوانند پاسخگوی نیاز توزیع کنندگان کوچک تر و مصرف کنندگان نهایی محصولات باشند. بنابراین انتخاب دستگاه آسیاب صنعتی که برآورده نیازهای صنایع باشد، به یکی از اساسی ترین الویت های صنایع تبدیل شده است.. در این نوشتار به جمع آوری اطلاعات مفید و کاربردی در ارتباط با انواع آسیاب صنعتی پرداخته شده است. تا خواننده با مطالعه آن، بتواند در خرید و انتخاب آسیاب صنعتی مناسب کسب و کار خویش با موانع ومشکلات کمتری روبرو شود.

آسیاب های صنعتی می‌توانند در عطاری ها، رستورانها، داروسازیها، آشپزخانه‌ها، شرکتهای بزرگ تولید مواد غذایی و حتی در منازل مورد است.فاده قرار بگیرد و انواع ادویه جات، قهوه، گیاهان و مواد دارویی، زردچوبه، زنجبیل، فلفل، غلات، سنجد یا هسته های مختلف ماننده خرما را آسیاب کنند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری