بالابر و جابه جا کننده در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این رستوران علاوه‌بر منوی غذای خود، منوی کافی‌شاپ نیز دارد و برای صرف انواع نوشیدنی مناسب است.. دکوراسیون این رستوران به گونه‌ای است. که تمام چشم‌انداز البرز انگار زیر پایتان است.، ساختمان دایره‌ای شکل و سراسر شیشه‌ای رستوران چمن تجربه صرف غذا را بعد از یک پیاده‌روی طولانی یا هیجان اسکی‌کردن دوچندان لذت‌بخش می‌کند.

بهتر است. در مورد بهترین زمان رفتن به پیست اسکی دیزین اینطور بگوییم که اگر قصدتان اسکی‌کردن در برف و تجربه تفریحات برفی در سرمای ارتفاعات البرز است.، پیست دیزین تهران از اواخر پاییز (آذرماه) تا اوایل اردیبهشت‌ماه باز و قابل دسترس است.. اما در فصل تابستان نیز به دلیل هوای خنک و ارتفاعات سرسبز و مسابقات مختلفی مانند کایت‌سواری، دوچرخه‌سواری در کوهستان و تیراندازی و همچنین به دلیل آن که تنها پیست اسکی قابل دسترس در فصل تابستان است. گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.


شما می توانید جهت خرید بالابر صنعتی آرینا صنعت با مجموعه ما در تماس باشید. تیم طراحی و توسعه و مهندسین حرفه ای مجموعه آرینا صنعت، آماده ی طراحی و ارائه ی بهترین انواع بالابر صنعتی، متناسب با نیاز صنعت و بودجه شما با بالاترین سطح از کیفیت و ایمنی می باشند.

بهترین نقاط برای نصب بالابر صنعتی در جوار دیوار می باشد با این وجود چنانچه فضای داخلی کارگاه یا کارخانه شما این امکان را برای نصب بالابر در جوار دیوار نمی دهد، می توانید تحت شرایطی ویزه آن را در نقاطی دیگر نصب و راه اندازی کنید.

فراموش نکنید که هیچ گاه کیفیت و ایمنی بالابر صنعتی را فدای قیمت آن نکنید. در خرید بالابر صنعتی تنها به مجموعه های معتبر اعتماد کنید و نسبت به خرید بالابر صنعتی از مجموعه هایی که اعتبار لازم را دارا نمی باشند به شدت بپرهیزید. چرا که اعتبار مجموعه تولیدی در کیفیت و دوام بالابر تجلی پیدا خواهد کرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین