توربین در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Turbine-1
Turbine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

پیست اسکی دیزین مشتاقان خود را از دود و دم شهر دور می‌کند و در انتهای جاده‌ای کوهستانی، اوقات خوشی را در بیشتر روزهای سال برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه برای همه افراد با همه سلیقه‌ها و مهارت‌ها، سرگرمی‌های بسیاری دارد. اگر اهل اسکی یا سرما و برف هم نباشید این منطقه می‌تواند با تفریحات تابستانه نظر شما را جلب کند.

رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.


صنعت ماشین آلات دوار (Rotary Machines)، یکی از شاخه های اصلی ماشین سازی در جهان است. که به دلیل اهمیت بالای کاربری این تجهیزات در حوزه تامین انرژی و همچنین پیچیدگی های غیر قابل انکار طراحی، ساخت و بهره برداری آنها، در طول یکصد سال گذشته، همیشه مورد توجه صنایع پیشرفته، مراکز علمی و تحقیقاتی، دولت ها و البته سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است..

شرکت مهندسی بدرسیستم، با شناخت حاصل از نگاه بین المللی به دانش ساخت و تولید، از دهه شمسی (دهه میلادی) نسبت به حضور موثر در بازار ماشین آلات دوار به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده و پروژه های گوناگونی را به انجام رسانده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین