توربین در ملارد ( فروش, خدمات و سرویس )

Turbine-1
Turbine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد


صنعت ماشین آلات دوار (Rotary Machines)، یکی از شاخه های اصلی ماشین سازی در جهان است. که به دلیل اهمیت بالای کاربری این تجهیزات در حوزه تامین انرژی و همچنین پیچیدگی های غیر قابل انکار طراحی، ساخت و بهره برداری آنها، در طول یکصد سال گذشته، همیشه مورد توجه صنایع پیشرفته، مراکز علمی و تحقیقاتی، دولت ها و البته سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است..

شرکت مهندسی بدرسیستم، با شناخت حاصل از نگاه بین المللی به دانش ساخت و تولید، از دهه شمسی (دهه میلادی) نسبت به حضور موثر در بازار ماشین آلات دوار به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده و پروژه های گوناگونی را به انجام رسانده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ملارد