دستگاه سنگبری در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..

پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

به‌طورکلی، فصل و آب و هوای مناسب اسکی کردن، فصل زمستان است.. زمانی که هوا حسابی سرد شده است. و برف، به‌اندازه کافی کوه‌ها را پوشانده است.. در این زمان، شرایط برای اسکی کردن کاملاً فراهم می‌شود و دیگر هیچ خطری نیز شما را تهدید نمی‌کند.


دستگاه های سنگبری کارگاهی از نظر است.قامت دارای است.قامت بالایی هستند هرچند نظافت دائم دستگاه و برسی تیغه قبل و بعد از شروع هر شیفت کاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. موتور دستگاه برش سنگ ضد آب بوده یا توسط قاب محافظ از نفوذ آب به داخل دستگاه جلوگیری می شود. جهت اطمینان از عملکرد سیستم خنک کننده تیغه پمپ آب و ادوات آبی می باید موردبرسی قرار گیرند.

این دستگاه قابلیت برش مفید با طول دو متر را دارا می باشد. از طرف دیگر دستگاه مجموعه کلگی دستگاه دارای دو گیربکس اتوماتیک می باشد که حرکت مجموعه کلگی را به سمت بالا و پایین و عقب و جلو بردن مجموعه در راستای محور Z را بسیار آسان کرده است..

شرکت تولیدی صد صنعت، رضایت مشتریان را، بهترین تبلیغ برای شرکت، به حساب می آورد. با خرید دستگاه های کارگاهی، از شرکت تولیدی صد صنعت و یا نمایندگان شرکت، با توجه به نوع جنس، بین و ۸ ماه، گارانتی به محصولات تعلق خواهد گرفت. دستگاه های اره نواری نیز دارای ماه گارانتی می باشند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین